Michał Rogowicz | 05-11-2012 11:43 |

Nokia 109

Nokia 109
Nokia 109
Nokia 109
Nokia 109
Nokia 109
Podstawowe dane techniczne:
ModelNokia 109
Wymiary (szer,wys,grub)46 x 110 x 14,8 mm
Waga77 g
ZasięgGSM (850, 900, 1800, 1900)
Czas czuwaniado 33 dni
Czas rozmowydo 7,30 h
BateriaBL-5CB, 800 mAh
Wyświetlacz1.8” D5 TFT display 128 x 160 pikseli, 56 tys. kolorów,
ProcesorNie
System operacyjnyS40
Dostępna pamięć64 MB ROM, 16 MB RAM
Multimedia:
Dzwonki polifoniczneTak
DyktafonNie
Tryb głośnomówiący
Odtwarzacz MP3
RadioTak, RDS

Aparat:
Aparat fotograficznyNie

Wiadomości:
SMSTak
MMSNie
T9Tak
Klient e-mailNie

Łączność:
IrdaNie
BluetoothNie
HSCSDNie
GPRSTak
CSDNie
EDGETak
WiFiNie
WAPTak, 2.0
XHTMLTak
I-modeNie

Inne funkcje:
Złącze kart pamięcimicroSD do 32 GB
Karta pamięci w zestawie
Naciśnij i mów (ang. Push to talk)NIe
Wymienne obudowyTak
JavaTak, 2.1
BudzikTak
KalendarzTak
Notatnik
Minutnik
Stoper
Wybieranie głosowe
WideokonferencjaNie
Cena według producenta

Dodatkowe informacje:
Dodatkowe informacjedo 21 h 30 min odtwarzania muzyki, jack 3,5 mm,

Sprawdź cenę:

Ocena:   2.33 Ilość ocen: 3

Twoja ocena: 

  • Zbych

    Telefon mi się podoba, ale przyszedł zbyt późno. Właśnie jestem po „przejściach”. Zawsze miałem Nokię, ale już koniec, nie z powodu telefonu ale beznadziejnego serwisu. W Nokii C5-00 odpadł zaczep przy klapce sprawnego telefonu (pokrywa baterii)  Oddałem do serwisu, żeby nie stracić gwarancji, bo byle pretekst wystarcza. Oddano z adnotacją, że utraciłem gwarancję, bo została zalana płyta główna (telefon był absolutnie sprawny, nie wiem z czym wrócił, bo jeszcze go nie próbowałem, dalej leży u sprzedawcy). Poprosiłem obsługę sklepu, żeby wysłała ponownie, bo panie przyjmowały telefon z adnotacją, że jest uszkodzona tylko tylna klapka. Po miesiącu telefon wrócił, gdyż był już bez gwarancji (utraconej z powodu rzekomego zalania). Dodatkowo nie było zaczepu, który odpadł od klapki, co było powodem reklamacji. Gdybym zaniósł do ślusarza, 3 minuty pracy – zgrzew punktowy i byłby spokój, ale teraz nie ma co spawać, bo serwis nie odesłał zaczepu. Ta beznadzieja ciągnie się od początku grudnia 2012. Oczywiście jest to moja wina, bo zbyt długo to wszystko trwa i teraz nikt tego zaczepu nie znajdzie a poza tym nie ma gwarancji. Beznadzieja. Najpierw pytajcie o sewis a potem kupujcie telefon. NIGDY WIĘCEJ NOKII. Markę rozwala nie tylko wcześniejsza polityka ale i denny serwis. Być może ten telefon będzie „niepsujący”, ale chyba nie będę próbował. Poszukam innej marki.

    • Newsletter

    • Ostatnie komentarze
      • Reklama