Michał Rogowicz | 12-12-2013 12:55 |

Samsung Galaxy S IV się spalił… Nokia oferuje Lumie! Świetne zagranie!

Galaxy S IV spalony

Galaxy S IV spalony

No to Nokia ładnie odpowiedziała na działania serwisowe Samsunga… Jeden z użytkowników pożalił się, że jego Galaxy S IV się zapalił podczas ładowania, umieścił materiały w sieci, a w odpowiedzi dostał żądanie usunięcia wszystkiego. Nokia natomiast co? Zaoferowała nową Lumie, aby klient zobaczył jak się traktuje klienta według Nokii 🙂

Początek historii jest taki, że Richard Wygand zdecydował się na kup multimedialnego smartfona Samsung Galaxy S IV. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że owy Galaxy S IV zapalił się podczas ładowania… Tak dokładnie, zapalił się port ładowarki. Doskonale to widać na opublikowanym zdjęciu.

Wydaje się, że sprawa jest prosta. To jakiś błąd po stronie Samsunga, podczas projektowania, więc powinno skończyć się na wymianie urządzenia. Jednak nie… Richard Wygand opisał całą sytuację z Galaxy S IV w różnych serwisach społecznościowych, a w YouTube.com opublikował kilka materiałów wideo. Koreański producent na to zareagował, ale nie tak jak powinien. Klientowi zaoferowano wymianę na „podobny” model, tak podobny nie na ten sam. Dziwne prawda? Strasznie… Ja to nie rozumiem… Ale żeby tego było mało. W liście napisano, że natychmiast musi usunąć wszelkie materiały dotyczące pożaru w Galaxy S IV.

Oczywiście Richard Wygand nie ugiął się pod presją, bo uważa, że użytkownicy powinni o tym wiedzieć. I bardzo dobrze, szczególnie po takim zachowaniu…

Nokia oferuje Lumie

Nokia oferuje Lumie

Na to wszystko doskonale zareagowała Nokia. W serwisie mikroblogowym Twitter, pracownicy Nokii odpowiedzieli post Wygand`a. Zaoferowali oni topową Lumie, aby zobaczył, jak się w Nokii traktuje klienta!

I faktycznie ja jakoś złych doświadczeń z serwisem Nokii nie mam. Jeśli musiałem coś wymieniać, to za każdym razem odbywało się to bez problemu. Jeśli to nie moja wina to od razu szła naprawa za darmo. I to nie ważne, czy bezpośrednio, czy przez Plusa…

    • Newsletter

    • Ostatnie komentarze
      • Reklama