Michał Rogowicz | 18-03-2013 12:36 |

Generation Mobile 2013. Konferencja, na której będę i Was zapraszam!

generation mobile 2013Już na początku przyszłego tygodnia w Warszawie odbędzie się niezwykle ciekawa konferencja prasowa poświęcona branży telekomunikacyjnej Generation Mobile 2013. Ja tam będę i Was też zapraszam, aby się zjawić.

Generation Mobile 2013 to II edycja konferencji zorganizowanej po raz pierwszy w marcu 2012 w Warszawie przez Antyweb i NoNoobs poświęconej szybko rosnącemu rynkowi mobilnemu. Przed firmami działającymi w tym segmencie otwierają się koleje oszałamiające możliwości. Smartfony w szybkim tempie zdobywają rynek, a urządzenia tego typu mają szansę zostać najbardziej osobistym produktem w historii. Jak wynika z dedykowanego badania Generation Mobile 2012, przeprowadzonego przez Polskie Badania Internetu korzystamy z nich cały czas nawet podczas rodzinnych obiadów, pobytu w kościele czy podczas… seksu! Coraz częściej płacimy telefonem czy smartfonem, robimy coraz więcej zakupów, przeglądamy coraz więcej treści. Kiedy zapomnimy zabrać go z domu czy z pracy wracamy po niego. Nie pożyczamy nikomu. Czy można sobie wyobrazić lepsze urządzenie do komunikacji z naszymi klientami? Czy jest lepsze miejsce na dotarcia z naszą ofertą? Czy płatności mobilne czy ID w dalszej perspektywie nie pozbawią nas portfela zastępując go daleko bardziej uniwersalnym urządzeniem? Patrząc na perspektywy, które stoją przed tym rynkiem, zarówno urządzeń jak i oprogramowania praktycznie każda firma czy organizacja powinna przygotowywać się działania. Konkurencja w tym segmencie będzie ogromna.

Ja się tam pojawię i jestem pewny, że dowiem się tam kilku ciekawych informacji, które mam nadzieje i Was zainteresują.

Jeśli ktoś zamierza też się wybrać to zapraszam na stronę organizatora. Ja bardzo do tego zachęcam – będzie okazja do poznania się!

A na koniec dodam jeszcze do kogo w szczególności adresowana jest konferencja:

– osoby wdrażające strategię mobilną w firmach i organizacjach,
– portale, sklepy, wydawnictwa, serwisy social media,
– startupy, Venture capitals, business angels,
– działy sprzedaży, produkcji, marketingu, hr w firmach i organizacjach,
– osoby odpowiedzialne za komunikację mobilną,
– firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne,
– producenci aplikacji, agencje reklamowe i mobilne.

    • Newsletter

    • Ostatnie komentarze
      • Reklama